close


[Rap:B.o.B]

Yeah yeah

Well, keep the price tag

And take the cash back

Just give me six strings and a half stack

And you can keep the cars

Leave me the garage

And all I, yes all I need

Are keys and guitars

 

就留著別人給的評價

然後把錢拿回去吧!

只要給我六條琴弦還有半疊稻草堆,

妳可以留下車,

但車庫要歸我,

我所需要的,只有鑰匙跟吉他。

 

 

And guess what, in 30 seconds

I'm leaving to Mars

Yeah we leaving across

These undefeatable odds

It's like this man

You can't put a price on life

We do this for the love

So we fight and sacrifice

Every night

妳猜怎樣?30秒之內我會朝火星出發

妳我會相隔著無法戰勝的可能

就像妳無法為(每個人的)人生貼上標籤一樣

我們會為了愛而行動

所以每晚我們會努力爭取
直到犧牲(我們的性命)

 

So we ain't gonna stumble and fall

Never

Waiting to see, a sign of defeat

Uh uh

So we gonna keep everyone

Moving their feet

So bring back the beat

And then everyone sing

 

我們不會永遠不會因為恐懼而顫抖或失敗

你們就等著看著,那失敗的跡象吧

我們會讓每個人移動步伐

把節奏再次響起

然後每個人都會唱著無憂的歌

Jessie J:
(D~Chorus)x 2

 

Yeah yeah

Oh-oh

Forget about the price tag.

................................................................................................
多謝收看~如果喜歡的話請推一下
感謝感謝
想回Part.1請點我

想回Part.2請點我

arrow
arrow
    全站熱搜

    winterleft 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()